Winnaarslunch Lodewijk van der Grinten Prijs bij Kloosterbrouwerij Steyl

Volgens traditie organiseert de winnaar van de Lodewijk van der Grinten Prijs een winnaarslunch voor alle betrokkenen bij de prijs. Dit jaar was het de beurt aan Jos Jonkers om deze bijeenkomst te organiseren. Hij koos voor een bijzondere en sfeervolle locatie: Kloosterbrouwerij Steyl.

Een zeer geslaagde middag

De lunch bracht alle betrokkenen bij de Lodewijk van der Grintenprijs samen in een informele setting. Er werd genoten van een heerlijke lunch, goede gesprekken en uiteraard van een aantal zelfgebrouwen biertjes van de kloosterbrouwerij. De middag was zeer geslaagd en tot in de puntjes verzorgd door Paul en Saar Gansner van Kloosterbrouwerij Steyl.

Na afloop van de lunch stapte een deel van de aanwezigen nog op de fiets voor een tocht door de mooie omgeving van Steyl. Met dank aan Dekkers Tweewielers, die e-bikes beschikbaar stelde voor deze gezamenlijke afsluiting van de dag.

We kijken terug op een geslaagde bijeenkomst, waarin ontmoeting, waardering en verbinding centraal stonden. Een mooie traditie rondom de Lodewijk van der Grintenprijs, op een locatie die perfect aansloot bij de sfeer van de dag.

Meer weten?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ontdek hoe Jonkers jouw omgeving kan vergroenen. Samen bouwen we aan de groene stad van de toekomst!

Jos Jonkers | Directeur

jos-jonkers-contour-logo